Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu Burgman 400

Rok modelowy 2022 Rok Produkcji:
Model Promocja Cena PLN
Burgman 400 32 900 zł 33 900 zł
Model Cena PLN
Burgman 400 35 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Sportowa elegancja

Pasuje jak szyty na miarę garnitur. Prowadzi się wygodnie i po mistrzowsku. Zwinny i dynamiczny. Łączy stylowe wzornictwo z wygodą i praktycznym podejściem. BURGMAN 400 to podróżowanie w wyższej klasie. Teraz także w standardzie z systemem kontroli trakcji.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Maxi Scooter - Burgman Coupe

Widok od góry - Burgman-400

Dostępne akcesoria

Szyba - wersja przedłużona

Szczególnie przydatna dla wysokich motocyklistów, którzy szukają dodatkowej ochrony przed wiatrem.

Kufer centralny

Wygodny centralny kufer, to dodatkowe miejsce na bagaż, który nie zmieścił się pod kanapą Burgmana.

Osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy w trudnych warunkach.

Podgrzewane manetki

Dzięki nim nie ma złej pogody na jazdę Burgmanem. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Szyba - wersja przedłużona

Szczególnie przydatna dla wysokich motocyklistów, którzy szukają dodatkowej ochrony przed wiatrem.

Kufer centralny

Wygodny centralny kufer, to dodatkowe miejsce na bagaż, który nie zmieścił się pod kanapą Burgmana.

Osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy w trudnych warunkach.

Podgrzewane manetki

Dzięki nim nie ma złej pogody na jazdę Burgmanem. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Szyba - wersja przedłużona

Szczególnie przydatna dla wysokich motocyklistów, którzy szukają dodatkowej ochrony przed wiatrem.

Kufer centralny

Wygodny centralny kufer, to dodatkowe miejsce na bagaż, który nie zmieścił się pod kanapą Burgmana.

Osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy w trudnych warunkach.

Podgrzewane manetki

Dzięki nim nie ma złej pogody na jazdę Burgmanem. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Szyba - wersja przedłużona

Szczególnie przydatna dla wysokich motocyklistów, którzy szukają dodatkowej ochrony przed wiatrem.

Kufer centralny

Wygodny centralny kufer, to dodatkowe miejsce na bagaż, który nie zmieścił się pod kanapą Burgmana.

Osłony dłoni

Szczególnie przydatne w czasie jazdy w trudnych warunkach.

Podgrzewane manetki

Dzięki nim nie ma złej pogody na jazdę Burgmanem. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą. DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka81 mm x 71,6
Pojemność skokowa400 cm3
Moc maksymalna21.5 kW/ 6300 obr./ min
Moment obrotowy 35,2 kW/4900 obr./ min
Stopień sprężania10,6:1
Długość całkowita235mm
Szerokość całkowita765 mm
Wysokość całkowita1350 mm
Rozstaw osi1580 mm
Prześwit125 mm
Wysokość siedziska755 mm
Masa w stanie gotowym do jazdy218 mm
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaMokra miska olejowa
PrzekładniaAutomatyczna, CVT
Zawieszenie - PrzódTeleskopowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - TyłWahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Pochylenie/ wyprzedzenie25° / 101mm
Hamulce - PrzódTarczowe, podwójne
Hamulce - TyłTarczowe
Opony - Przód120/70-15M/C 56S, bezdętkowa
Opony - Tył150/70-13M/C 64S, bezdętkowa
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa13,5 L
norma Euro5
emisja spalin ( g/km) (WMTC)94
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC)4
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)-
Suzuki Traction Control System (STCS)TAK
QuickShifter-

Zamów ofertę !

1
Podaj nam Twoje imię i nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.