Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu GSX-R1000

Model Cena PLN
GSX-R1000A 69 990 zł
Model Cena PLN
GSX-R1000A 69 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku motocykli.

Zawładnij torem

Jest to maszyna stworzona do tego, co naprawdę ma znaczenie – Jedź, Skręcaj, Hamuj - dzięki połączeniu potężnego przyspieszenia, zwrotności i siły hamowania sprawia, że jest to najbardziej niesamowity GSX-R, jaki kiedykolwiek powstał. Dostarczana z przekazem mówiącym, że - jeśli jesteś gotowy - GSX-R1000 zrobi z ciebie władcę toru wyścigowego.

Zwarty silnik

Silnik ma wchodzić na wyższe obroty i zapewniać większą moc maksymalną, przy zachowaniu doskonałych osiągów w zakresie niskich i średnich obrotów. Ma to być kompaktowy i lekki silnik rzędowy z czterema cylindrami, DOHC z rozrządem łańcuhowym i czterema tytanowymi zaworami na cylinder, ustawionymi pod ostrymi kątami, o większym stosunku przekroju cylindra do skoku tłoka, przesuniętym w górę odcięciu i wyższym współczynniku sprężania.

Suzuki Ram Air Direct

Kanały dolotowe Suzuki Ram Air Direct (SRAD) są umieszczone blisko środka owiewki, gdzie ciśnienie powietrza jest najwyższe. Zwiększono również ich przekrój, dzięki kompaktowemu reflektorowi LED.

Swing Arm Pivot

Część ramy łącząca się z wahaczem jest regulowana (w zgodzie z obowiązującymi przepisami wyścigowymi).

*1. Dotyczy tylko GSX-R1000R. *2. System do jazdy na torze. Upewnij się, że na drodze publicznej jedziesz w standardowej pozycji.

System Szybkiej Zmiany Biegów

System Bi-Directional Quick Shift System jest standardowym wyposażeniem modeli GSX-R1000R i GSX-R1000.

Zwarty silnik

Silnik ma wchodzić na wyższe obroty i zapewniać większą moc maksymalną, przy zachowaniu doskonałych osiągów w zakresie niskich i średnich obrotów. Ma to być kompaktowy i lekki silnik rzędowy z czterema cylindrami, DOHC z rozrządem łańcuhowym i czterema tytanowymi zaworami na cylinder, ustawionymi pod ostrymi kątami, o większym stosunku przekroju cylindra do skoku tłoka, przesuniętym w górę odcięciu i wyższym współczynniku sprężania.

Suzuki Ram Air Direct

Kanały dolotowe Suzuki Ram Air Direct (SRAD) są umieszczone blisko środka owiewki, gdzie ciśnienie powietrza jest najwyższe. Zwiększono również ich przekrój, dzięki kompaktowemu reflektorowi LED.

Swing Arm Pivot

Część ramy łącząca się z wahaczem jest regulowana (w zgodzie z obowiązującymi przepisami wyścigowymi).

*1. Dotyczy tylko GSX-R1000R. *2. System do jazdy na torze. Upewnij się, że na drodze publicznej jedziesz w standardowej pozycji.

System Szybkiej Zmiany Biegów

System Bi-Directional Quick Shift System jest standardowym wyposażeniem modeli GSX-R1000R i GSX-R1000.

Zwarty silnik

Silnik ma wchodzić na wyższe obroty i zapewniać większą moc maksymalną, przy zachowaniu doskonałych osiągów w zakresie niskich i średnich obrotów. Ma to być kompaktowy i lekki silnik rzędowy z czterema cylindrami, DOHC z rozrządem łańcuhowym i czterema tytanowymi zaworami na cylinder, ustawionymi pod ostrymi kątami, o większym stosunku przekroju cylindra do skoku tłoka, przesuniętym w górę odcięciu i wyższym współczynniku sprężania.

Suzuki Ram Air Direct

Kanały dolotowe Suzuki Ram Air Direct (SRAD) są umieszczone blisko środka owiewki, gdzie ciśnienie powietrza jest najwyższe. Zwiększono również ich przekrój, dzięki kompaktowemu reflektorowi LED.

Swing Arm Pivot

Część ramy łącząca się z wahaczem jest regulowana (w zgodzie z obowiązującymi przepisami wyścigowymi).

*1. Dotyczy tylko GSX-R1000R. *2. System do jazdy na torze. Upewnij się, że na drodze publicznej jedziesz w standardowej pozycji.

System Szybkiej Zmiany Biegów

System Bi-Directional Quick Shift System jest standardowym wyposażeniem modeli GSX-R1000R i GSX-R1000.

Zwarty silnik

Silnik ma wchodzić na wyższe obroty i zapewniać większą moc maksymalną, przy zachowaniu doskonałych osiągów w zakresie niskich i średnich obrotów. Ma to być kompaktowy i lekki silnik rzędowy z czterema cylindrami, DOHC z rozrządem łańcuhowym i czterema tytanowymi zaworami na cylinder, ustawionymi pod ostrymi kątami, o większym stosunku przekroju cylindra do skoku tłoka, przesuniętym w górę odcięciu i wyższym współczynniku sprężania.

Suzuki Ram Air Direct

Kanały dolotowe Suzuki Ram Air Direct (SRAD) są umieszczone blisko środka owiewki, gdzie ciśnienie powietrza jest najwyższe. Zwiększono również ich przekrój, dzięki kompaktowemu reflektorowi LED.

Swing Arm Pivot

Część ramy łącząca się z wahaczem jest regulowana (w zgodzie z obowiązującymi przepisami wyścigowymi).

*1. Dotyczy tylko GSX-R1000R. *2. System do jazdy na torze. Upewnij się, że na drodze publicznej jedziesz w standardowej pozycji.

System Szybkiej Zmiany Biegów

System Bi-Directional Quick Shift System jest standardowym wyposażeniem modeli GSX-R1000R i GSX-R1000.

Mocny dół i potężny środek

Widok od góry - GSX-R1000

Zastosowane technologie

Suzuki Exhaust Tuning

System wydechu o zmiennej geometrii Suzuki Exhaust Tuning (SET) korzysta z zaworów motylkowych sterowanych przez siłowniki, by kontrolować ciśnienie zwrotne i dopasować obroty silnika. Przy niskich obrotach zawór zamyka się, zwiększając ciśnienie, a tym samym moment obrotowy. Zawór otwiera się stopniowo wraz ze wzrostem prędkości silnika, obniżając ciśnienie, co zwiększa moc w średnim i wysokim zakresie obrotów.

Szeroki zakres mocy

Połączenie sił systemów Suzuki Racing VVT (SR-VVT), Suzuki Exhaust Tuning-Alpha (SET-A) i Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) stworzyło Broad Power System, zwiększający osiągi przy wysokich obrotach bez ich spadku w niskim i średnim zakresie. Dzięki temu osiągnęliśmy liniowy wzrost mocy i poprawione przyspieszenie w całym zakresie obrotów.

Suzuki Racing Variable Valve Timing

System Suzuki Racing VVT (SR-VVT) został zaprojektowany specjalnie do wyścigów serii Moto GP. W przeciwieństwie do skomplikowanych systemów zmiennych faz rozrządu, z których korzystają inni producenci, SR-VVT jest prostszy, bardziej kompaktowy i lżejszy. Odśrodkowo sterowany system jest wbudowany w koło zębate wałka sterującego pracą zaworów dolotowych.

Suzuki Exhaust Tuning Alpha

Zawór motylkowy sterowany przez siłownik SET-A (Suzuki Exhaust Tuning-Alpha), umieszczony w każdym kanale równoważącym ciśnienie wydechowe, pozostaje zamknięty, zwiększając moc przy niskich i średnich obrotach, a przy wysokich otwiera się. Zwiększa tym objętość, ogranicza ciśnienie zwrotne i współdziała z falami ciśnienia, znacznie zwiększając moc.

Suzuki Top Feed Injector

Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) to pomocniczy wtryskiwacz umieszczony w górnej części komory powietrza (dokładnie nad korpusem przepustnicy), który zwiększa prędkość przy wysokich obrotach. TFI podaje paliwo w zoptymalizowanej formie, zaprojektowanej do poprawy wydajności spalania, reakcji przepustnicy i zwiększenia mocy przy wysokich obrotach

Suzuki Exhaust Tuning

System wydechu o zmiennej geometrii Suzuki Exhaust Tuning (SET) korzysta z zaworów motylkowych sterowanych przez siłowniki, by kontrolować ciśnienie zwrotne i dopasować obroty silnika. Przy niskich obrotach zawór zamyka się, zwiększając ciśnienie, a tym samym moment obrotowy. Zawór otwiera się stopniowo wraz ze wzrostem prędkości silnika, obniżając ciśnienie, co zwiększa moc w średnim i wysokim zakresie obrotów.

Szeroki zakres mocy

Połączenie sił systemów Suzuki Racing VVT (SR-VVT), Suzuki Exhaust Tuning-Alpha (SET-A) i Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) stworzyło Broad Power System, zwiększający osiągi przy wysokich obrotach bez ich spadku w niskim i średnim zakresie. Dzięki temu osiągnęliśmy liniowy wzrost mocy i poprawione przyspieszenie w całym zakresie obrotów.

Suzuki Racing Variable Valve Timing

System Suzuki Racing VVT (SR-VVT) został zaprojektowany specjalnie do wyścigów serii Moto GP. W przeciwieństwie do skomplikowanych systemów zmiennych faz rozrządu, z których korzystają inni producenci, SR-VVT jest prostszy, bardziej kompaktowy i lżejszy. Odśrodkowo sterowany system jest wbudowany w koło zębate wałka sterującego pracą zaworów dolotowych.

Suzuki Exhaust Tuning Alpha

Zawór motylkowy sterowany przez siłownik SET-A (Suzuki Exhaust Tuning-Alpha), umieszczony w każdym kanale równoważącym ciśnienie wydechowe, pozostaje zamknięty, zwiększając moc przy niskich i średnich obrotach, a przy wysokich otwiera się. Zwiększa tym objętość, ogranicza ciśnienie zwrotne i współdziała z falami ciśnienia, znacznie zwiększając moc.

Suzuki Top Feed Injector

Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) to pomocniczy wtryskiwacz umieszczony w górnej części komory powietrza (dokładnie nad korpusem przepustnicy), który zwiększa prędkość przy wysokich obrotach. TFI podaje paliwo w zoptymalizowanej formie, zaprojektowanej do poprawy wydajności spalania, reakcji przepustnicy i zwiększenia mocy przy wysokich obrotach

Suzuki Exhaust Tuning

System wydechu o zmiennej geometrii Suzuki Exhaust Tuning (SET) korzysta z zaworów motylkowych sterowanych przez siłowniki, by kontrolować ciśnienie zwrotne i dopasować obroty silnika. Przy niskich obrotach zawór zamyka się, zwiększając ciśnienie, a tym samym moment obrotowy. Zawór otwiera się stopniowo wraz ze wzrostem prędkości silnika, obniżając ciśnienie, co zwiększa moc w średnim i wysokim zakresie obrotów.

Szeroki zakres mocy

Połączenie sił systemów Suzuki Racing VVT (SR-VVT), Suzuki Exhaust Tuning-Alpha (SET-A) i Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) stworzyło Broad Power System, zwiększający osiągi przy wysokich obrotach bez ich spadku w niskim i średnim zakresie. Dzięki temu osiągnęliśmy liniowy wzrost mocy i poprawione przyspieszenie w całym zakresie obrotów.

Suzuki Racing Variable Valve Timing

System Suzuki Racing VVT (SR-VVT) został zaprojektowany specjalnie do wyścigów serii Moto GP. W przeciwieństwie do skomplikowanych systemów zmiennych faz rozrządu, z których korzystają inni producenci, SR-VVT jest prostszy, bardziej kompaktowy i lżejszy. Odśrodkowo sterowany system jest wbudowany w koło zębate wałka sterującego pracą zaworów dolotowych.

Suzuki Exhaust Tuning Alpha

Zawór motylkowy sterowany przez siłownik SET-A (Suzuki Exhaust Tuning-Alpha), umieszczony w każdym kanale równoważącym ciśnienie wydechowe, pozostaje zamknięty, zwiększając moc przy niskich i średnich obrotach, a przy wysokich otwiera się. Zwiększa tym objętość, ogranicza ciśnienie zwrotne i współdziała z falami ciśnienia, znacznie zwiększając moc.

Suzuki Top Feed Injector

Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) to pomocniczy wtryskiwacz umieszczony w górnej części komory powietrza (dokładnie nad korpusem przepustnicy), który zwiększa prędkość przy wysokich obrotach. TFI podaje paliwo w zoptymalizowanej formie, zaprojektowanej do poprawy wydajności spalania, reakcji przepustnicy i zwiększenia mocy przy wysokich obrotach

Suzuki Exhaust Tuning

System wydechu o zmiennej geometrii Suzuki Exhaust Tuning (SET) korzysta z zaworów motylkowych sterowanych przez siłowniki, by kontrolować ciśnienie zwrotne i dopasować obroty silnika. Przy niskich obrotach zawór zamyka się, zwiększając ciśnienie, a tym samym moment obrotowy. Zawór otwiera się stopniowo wraz ze wzrostem prędkości silnika, obniżając ciśnienie, co zwiększa moc w średnim i wysokim zakresie obrotów.

Szeroki zakres mocy

Połączenie sił systemów Suzuki Racing VVT (SR-VVT), Suzuki Exhaust Tuning-Alpha (SET-A) i Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) stworzyło Broad Power System, zwiększający osiągi przy wysokich obrotach bez ich spadku w niskim i średnim zakresie. Dzięki temu osiągnęliśmy liniowy wzrost mocy i poprawione przyspieszenie w całym zakresie obrotów.

Suzuki Racing Variable Valve Timing

System Suzuki Racing VVT (SR-VVT) został zaprojektowany specjalnie do wyścigów serii Moto GP. W przeciwieństwie do skomplikowanych systemów zmiennych faz rozrządu, z których korzystają inni producenci, SR-VVT jest prostszy, bardziej kompaktowy i lżejszy. Odśrodkowo sterowany system jest wbudowany w koło zębate wałka sterującego pracą zaworów dolotowych.

Suzuki Exhaust Tuning Alpha

Zawór motylkowy sterowany przez siłownik SET-A (Suzuki Exhaust Tuning-Alpha), umieszczony w każdym kanale równoważącym ciśnienie wydechowe, pozostaje zamknięty, zwiększając moc przy niskich i średnich obrotach, a przy wysokich otwiera się. Zwiększa tym objętość, ogranicza ciśnienie zwrotne i współdziała z falami ciśnienia, znacznie zwiększając moc.

Suzuki Top Feed Injector

Suzuki Top Feed Injector (S-TFI) to pomocniczy wtryskiwacz umieszczony w górnej części komory powietrza (dokładnie nad korpusem przepustnicy), który zwiększa prędkość przy wysokich obrotach. TFI podaje paliwo w zoptymalizowanej formie, zaprojektowanej do poprawy wydajności spalania, reakcji przepustnicy i zwiększenia mocy przy wysokich obrotach

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 124,4 cm3
Moc maksymalna 11 kW (15 KM) / 10000 obr./ min
Przekładnia 6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita 2020 mm
Szerokość całkowita 700 mm
Wysokość całkowita 1078 mm
Rozstaw kół 1300 mm
Prześwit 160 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa łasna 134 kg
Zawieszenie - przód Teleskopowe, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tył Wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przód Tarczowy
Hamulce - tył Tarczowy
Opony - przód 90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył 130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l