Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu GSX-S1000F

Model Promocja Cena PLN
GSX-S1000FA 49 990 zł 51 990 zł
GSX-S1000FY 50 490 zł 52 490 zł
Model Cena PLN
GSX-S1000FZA 52 490 zł
GSX-S1000FA 51 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku motocykli.

Więcej niż Sportbike

Te same geny legendy klasy Supersport dziedziczy jeszcze inny roadster. Pod smukłą owiewką tej ekscytującej maszyny znajdują się oryginalne silniki i główne elementy niezrównanego GSX-R1000. Wszystko w wygodnym pakiecie zbudowanym z myślą prawdziwej przyjemności na drodze. Ruszaj w trasę korzystając z legendarnych osiągów. To coś więcej niż sportowy motocykl.

Chłodzony cieczą silnik 999 cm3

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Chłodzony cieczą silnik 999 cm3

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Chłodzony cieczą silnik 999 cm3

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Chłodzony cieczą silnik 999 cm3

Silnik skonstruowano, by królował na torze wyścigowym, a następnie dostrojono go do ulicznego ruchu. Zapas mocy i momentu obrotowego jest niepodważalny. Jest wszystkim, czego potrzebujesz na drodze. Jest nawet czymś więcej!

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie manetką przyspieszenia w zmiennych warunkach drogowych.

Rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając GSX-S1000 zwinność, a kierowcy radość jazdy na motocyklu.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Bezkompromisowy sport tourer

Widok od góry - GSX-S1000F

Zastosowane technologie

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zwieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dopasowanie zawieszenia do oczekiwań kierowcy.

Asystent niskich obrotów

System wspomaga kierowcę podczas pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika. Dzięki temu łatwiej jest ruszyć, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Specyfikacja techniczna

Długość całkowita2115 mm
Szerokość całkowita795 mm
Wysokość całkowita 1180 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit140 mm
Wysokość siedzenia810 mm
Masa własna 214kg
Typ silnikaCzterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, rozrząd DOHC
Średnica cylindra x skok tłoka73,4 mm x 59,0 mm
Pojemność skokowa999 cm3
Moc maksymalna110kW (150 KM) / 10,000 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy106Nm / 9,500 obr./min
Stopień sprężania12,2 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaZ mokrą miską
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Zawieszenie - Przód Odwrócony widelec, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - Tył Dźwigniowe, sprężyny walcowe, tłumienie olejowe
Kąt pochylenia główki ramy / wyprzedzenie25° / 100mm
Hamulce - Przód Tarczowe, podwójne
Hamulce - Tył Tarczowe
Opony - Przód 120/70ZR17M/C (58W) bezdętkowa
Opony - Tył 190/50ZR17M/C (73W) bezdętkowa
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 17 l