Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

GSX-R1000 2017

Dowiedz się więcej

Król sportowych motocykli

Poznaj najbardziej zaawansowany, najbardziej ekscytujący model Suzuki GSX-R w historii! 6-ta generacja GSX-R1000.

Agresywna stylizacja idzie w parze z doskonałą aerodynamiką i niesamowitą lekkością prowadzenia GSX-R1000. Niezwykle skuteczny i intuicyjny elektronicznego sterowania trybami jazdy czyni każdą jazdę jeszcze lepszą.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wkaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inzynierom na optymale dopracowanie sztywność nowej ramy.

lepsze wyczucie siły hamowania

Radialne zaciski hamulcowe pozwoliły na redukcję masy nieresorowanej, a zastosowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm na ograniczenie mas wirujących przy równoczesnym zwiększeniu skuteczność.

technologia LED

Przedni reflektor, kierunkowskazy oraz tylna lampa wykorzystują technologię LED, co zapewnia doskonałą widoczność motocykla z dużej odległości.

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wkaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inzynierom na optymale dopracowanie sztywność nowej ramy.

lepsze wyczucie siły hamowania

Radialne zaciski hamulcowe pozwoliły na redukcję masy nieresorowanej, a zastosowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm na ograniczenie mas wirujących przy równoczesnym zwiększeniu skuteczność.

technologia LED

Przedni reflektor, kierunkowskazy oraz tylna lampa wykorzystują technologię LED, co zapewnia doskonałą widoczność motocykla z dużej odległości.

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wkaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inzynierom na optymale dopracowanie sztywność nowej ramy.

lepsze wyczucie siły hamowania

Radialne zaciski hamulcowe pozwoliły na redukcję masy nieresorowanej, a zastosowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm na ograniczenie mas wirujących przy równoczesnym zwiększeniu skuteczność.

technologia LED

Przedni reflektor, kierunkowskazy oraz tylna lampa wykorzystują technologię LED, co zapewnia doskonałą widoczność motocykla z dużej odległości.

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

kokpit rodem z toru wyścigowego

Zestaw czytelnych, jasnych wkaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.

nowa lżejsza rama

Doświadczenia wyścigowe Suzuki w MotoGP pozwoliły naszym inzynierom na optymale dopracowanie sztywność nowej ramy.

lepsze wyczucie siły hamowania

Radialne zaciski hamulcowe pozwoliły na redukcję masy nieresorowanej, a zastosowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm na ograniczenie mas wirujących przy równoczesnym zwiększeniu skuteczność.

technologia LED

Przedni reflektor, kierunkowskazy oraz tylna lampa wykorzystują technologię LED, co zapewnia doskonałą widoczność motocykla z dużej odległości.

Motion Track TCS (10 poziomów)

System stale monitoruje prędkość przedniego i tylnego koła, położenie przepustnicy, wału korbowego, włączony bieg i ruch motocykla.

Mocny dół i potężny środek

Widok od góry - GSX-R1000

Ogromna moc, którą pomoże Ci opanować 10 stopniowy system kontroli trakcji.

System zmiennych faz rozrządu i potężny moment obrotowy gwarantują znakomite przyspieszenie w każdym zakresie obrotów.

Utytułowany "tysiąc", który idealnie nadaje się do jazdy po mieście, autostradzie i oczywiście po torze!

Zastosowane technologie

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Kontrola trakcji

Zaawansowany system Suzuki Motion Track TCS pozwala wybrać jeden z 10 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 999 cm3
Średnica x skok tłoka 74,5 mm x 57,3 mm
Stopień sprężania 12,9:1
Moc maksymalna 148,5 kW (202 KM) / 13200 obr/min
Moment obrotowy 116,7 Nm / 10000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Długość całkowita 2045 mm
Szerokość całkowita 705 mm
Wysokość całkowita 1130 mm
Rozstaw osi 1405 mm
Prześwit 130 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Zawieszenie przód Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód 120/70 ZR17 M/C 58W
Opony Tył 190/50 ZR17 M/C 73W
Zużycie paliwa (dane wg. standradu WMTC) 5,2 l / 100 km
Zbiornik paliwa 17,5 L