Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

V-Strom 650 2018

Dowiedz się więcej

Lekki, wygodny, ekomiczny i niezawodny

Wszystko z czego słynie seria V-Strom - czyli motocykl, który można używać do jazdy po mieście, na szosie oraz w terenie. Nasze maszyny z kategorii Adventure dzięki kontroli trakcji oraz lekkiej kontrukcji doskonale nadają się zarówno dla osób doświadczonych jak i tych, które rozpoczynają swoją przygodę z tego typu motocyklami.

To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Każdy motocykl serii V-Strom to narzędzie, które nigdy nie zawodzi. Zadanie? Wyzwanie? Przygoda?

Odpowiedź jest zawsze ta sama: V-Strom!

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, Wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

aluminiowe koła

Doskonale dopasowane do jazdy na asfalcie, bezobslugowe i bardzo wytrzymałe.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, Wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

aluminiowe koła

Doskonale dopasowane do jazdy na asfalcie, bezobslugowe i bardzo wytrzymałe.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, Wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

aluminiowe koła

Doskonale dopasowane do jazdy na asfalcie, bezobslugowe i bardzo wytrzymałe.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

praktyczny i ergonomiczny kokpit

Cały kokpit został zaprojektowany z myślą o kierowcy, Wygodna pozycja, czytelny zestaw zegarów i wskaźników oraz ergonomiczne przełączniki.

asystent niskich obrotów

Niweluje prawdopodobieństwo zgaśnięcia silnika podczas ruszania. W momencie załączonego sprzęgła lub jazdy na niskich obrotach, system automatycznie je podnosi.

regulowane zawieszenie

Zarówno przednie jak i tylne zawieszenie jest regulowane, pozwalać dostosować charakterystykę jego pracy do potrzeb kierowcy.

gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego motocykla typu adventure, łatwo dostęne posłuży do ładowania nawigacji lub telefonu komórkowego.

aluminiowe koła

Doskonale dopasowane do jazdy na asfalcie, bezobslugowe i bardzo wytrzymałe.

system kontroli trakcji

W sposób ciągły monitoruje prędkość przedniego oraz tylnego koła, zapięty bieg, otwarcie przepustnicy i pozycję wału korbowego ułatwiając kierowcy jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach.

Lekki, wygodny, ekomiczny i niezawodny

Widok od góry - V-Strom-650

Dostatek mocy i momentu obrotowego jest bezdyskusyjny. Jest wszystkim, czego możesz chcieć na drodze i w terenie.

Komfortowa wysokość siedziska w połączeniu z kształtem kierownicy zapewniają bardzo wygodną pozycję, idealną na długie wyprawy.

W motocyklach adventure szczególnie dużą rolę odgrywa waga. Zjeżdzając z drogi asfaltowej każdy kilogram ma znaczenie i może decydować o tym, czy uda się wybrnąć z trudnej sytuacji czy nie.

Dostępne akcesoria

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Podgrzewane manetki

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią komfort dłoniom podczas jazdy.

Kufry boczne

Komplet kufrów z tworzywa o pojemnościach 26 litrów prawy i 29 litrów lewy.

Kufer centralny

Wykonany z tworzywa, o pojemności 35 L, z anodyzowaną pokrywą.

Lampy przeciwmgielne LED

Komplet dwóch lamp przednich, zawierający wiązkę elektryczną, wyłącznik i zestaw montażowy do zamocowania na dodatkowym wsporniku. Każda z lamp o jasności 3600 kandeli zawiera po 2 fotodiody LED o bardzo niskim poborze prądu (8W/0,67A).

Osłona łańcucha

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Stopka centralna

Zapewnia stabilne i bezpieczne podparcie. Ułatwia dostęp do motocykla podczas standardowych czynności serwisowych.

Rurowa osłona silnika (gmole)

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej o grubości ścianki 2 mm, z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin
Średnica cylindra x skok tłoka81,0 mm x 62,6 mm
Pojemność skokowa645 cm3
Moc maksymalna52 kW (71 KM) / 8800 obr./ min
Długość całkowita2275 mm
Szerokość całkowita835 mm
Wysokość całkowita1405 mm
Rozstaw osi1560 mm
Prześwit170 mm
Wysokość siedzenia830 mm
Masa własna213 kg
Stopień sprężania11,2 : 1
Zasilanie w paliwoWtrysk paliwa
RozrusznikElektryczny
System smarowaniaMokra miska olejowa
Przekładnia6-biegowa z zazębieniem stałym
Przełożenie wstępne2,088 (71/34)
Przełożenie końcowe3,133 (47/15)
Zawieszenie - Przód Teleskopowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - Tył Wahaczowe, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Pochylenie/ wyprzedzenie26˚ / 110mm
Hamulce - Przód Tarczowy podwójny
Hamulce - Tył Tarczowy
Opony - Przód 110/80R19M/C 59V, bezdętkowe
Opony - Tył 150/70R17M/C 69V, bezdętkowe
System zapłonuElektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Ilość oleju (całkowita) 3 l