Prezentacja Cechy Technologie Widok 360 Specyfikacja

GSX-S750 2019

Dowiedz się więcej

114 KM - poczuj moc silnika GSX-R!

Niepokonany drapieżnik! Napędzany przez legendarny silnik z GSX-R750, wyposażony w najnowocześniejsze technologie. Niepowtarzalny miejski styl, świetna trakcja i prowadzenie - słowem, motocykl idealny.

GSX-S 750 powstał w oparciu o najlepsze podzespoły, jakimi dysponowała w marka w tym segmencie. Jako baza posłużył sportowy model GSX-R 750, a to oznacza, że podwozie, współpracuje z czterocylindrowym, rzędowym silnikiem, o sportowym rodowodzie. Na potrzeby GSX-S 750 jego charakterystyka uległa zmianie, by osiągnąć kompromis między użytecznością w mieście, a żywiołowym charakterem.

Sportowe geny nie tylko widać, ale także słychać. Dźwięk rzędowej czwórki to klasyka gatunku nakedów, a ten w GSX-S 750 jest nie do podrobienia – zwłaszcza podczas dynamicznego przyśpieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając zwinność, a kierowcy radość z jazdy.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik przełożenia, temperatura cieczy chłodzącej, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając zwinność, a kierowcy radość z jazdy.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik przełożenia, temperatura cieczy chłodzącej, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając zwinność, a kierowcy radość z jazdy.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik przełożenia, temperatura cieczy chłodzącej, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

system kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia.

rama stworzona na szosę

Podwozie zaprojektowane na nowo, charakteryzuje się zwartością i lekkością konstrukcji, zapewniając zwinność, a kierowcy radość z jazdy.

wahacz z napinaczem łańcucha

Sportowa charakterystyka i wygląd, czyli nowa konstrukcja wahacza idealnie dopasowana do modelu GSX-S750.

wyświetlacz LCD

Prędkościomierz, obrotomierz, licznik przebiegu, dwa liczniki przebiegów dziennych, wskaźnik przełożenia, temperatura cieczy chłodzącej, temperaturę otoczenia, zasięg, średnie zużycie paliwa, chwilowe zużycie paliwa, poziom paliwa, tryb kontroli trakcji i zegarek.

więcej doznań

To prawdziwy sound tuning - system zasysania powietrza z trzech zoptymalizowanych wlotów. Uzyskany dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu podczas przyspieszania.

Najmocniejszy w swojej klasie

Widok od góry - GSX-S750

Żaden inny motocykl w tej klasie pojemności nie może pochwalić się taką mocą.

Optymalna krzywa momentu obrotowego zapewnia doskonałe prowadzenie na każdej drodze.

Pojemność zbiornika paliwa idealny do miasta i na krótkie trasy.

Zastosowane technologie

Kontrola trakcji

System pozwala wybrać jeden z 3 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Kontrola trakcji

System pozwala wybrać jeden z 3 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Kontrola trakcji

System pozwala wybrać jeden z 3 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Kontrola trakcji

System pozwala wybrać jeden z 3 różnych poziomów interwencji systemu kontroli trakcji, w zależności od warunków na drodze lub na torze wyścigowym, jak i osobistych preferencji czy doświadczenia kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać rozrusznik, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko raz wcisnąć rozrusznik.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa749 cm3
Moc maksymalna84 kW (114 KM) / 10500 obr./ min
Przekładnia6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita2125 mm
Szerokość całkowita785 mm
Wysokość całkowita1055 mm
Rozstaw kół1455 mm
Prześwit135 mm
Wysokość siedzenia820 mm
Masa własna 213 kg
Zawieszenie - przód2dwrócony widelec teleskopowy, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tyłWahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przódTarczowy podwójny
Hamulce - tyłTarczowy
Opony - przód120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony - tył180/55ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 16 l